Domov Potepanja  Dogodki Avtokampi Kamere
Sibinj in Pušča 9/2012 Bonaca, Koper 21.9.2012 - 23.9.2012 Polharija 2012

Opa, tole je še včerajšnja bera jurčkov, vse po predpisih, po eno kilo sem jih nosil iz hoste... Pa ne že spet... tedenska vinjeta, ki nam je skrajšala pot v Koper za eno urco, tako da sva prispela na karavaning prostor že takoj po peti popoldan.
Bil sem skeptičen že nekaj dni, posebej pa po sredinem dežju. Predsvem me je zanimalo kakšna je njiva, kjer naj bi parkirali... Da prideš na zgornjo razmočeno ploščad je bilo treba vzeti kar ornk zalet, gor si se pa kmal prevrnil... Na delu, kjer je bil vsaj malo utrjen sva obrnila in se zapeljala na spodnji travnik med drevesa, kjer je bilo že nekaj AD-jev.
To pa je zgornji plato, ki je bil namenjen za avtodome in prikolice in le nekaj jih je bilo tako korajžnih, da so se namestili tu. Vhod na sejem, imava cca dve urici časa do sončnega zahoda in računava si ogledati vse, razen bark, ki naju pač ne zanimajo.
Ob nakupu vstopnice dobiva še nalepko za karavaning park in pa informacijo, da je v ceni karte (8 eur) poleg spanja na parkirišču tudi prost vstop na koncert Vinka Coce-ta. Pri prvi zanimivi stojnici je bila Vesna že v akciji. Usnjeni ročno izdelani copatki...
Pri naslendji stojnici sem prišel na račun jaz oz. moji novi Mustangi... Parking za AD se počasi polni, seveda le tisti spodnji bolj ob glavni cesti oz. kolesarski stezi proti Semedeli.
Električni avto, ta naju je res pritegnil. Potem pa sva se najprej ustavila pri eni lepi prikolici Hobby
Sodelavka Olga me je namreč prosila, da ji zrihtam eno fino prikoličko. In ta se nama je zdela za te "male pare" dovolj dobra zanjo.
Sonček je po dveh urah opletanja po promenadi res zašel. Aha, tole je še Bojanova soba.
In pa pogled iz sobe v dnevno sobo. Kaj drugega je to, kot prvi red seveda in to tudi na sejmu Bonaca.
Po modri promenadni preprogi. Torej dnevna soba kolegice Olge.
Ali bo črn BMW vlekel tole zadevo? Na koncu promenade je ograja in tu spijo v svojih AD-jih VIP gosti oz. organizatorji sejma, med njimi tudi Vizo.
U-formacije niso dovoljene, vse druge pa, hehe... Deci malvazije na promenadi.
Zdaj pa v mesto na koncert Vinkota. Promenada Koper - Semedela.
Karavaning prostor se je lepo napolnil in zunaj jih še kar nekaj sedi, edino roštiljev ne vidim. Kaže da še ni pravih forumašev. Pri tržnici stopiva na eno švoh večerjico, po njej pa na Vinkota...
Na en mali krožnik dobrot sva stopila kar v lokal PARK pri tržnici. Vinko je dobro razpoložil občinstvo, ki ga niti ni bilo nevem koliko, vseeno pa se je kar potrudil, tudi z vmesnimi komentarji.
Zjutraj sva namesto obiska dneva odprtih vrat LUKE KOPER raje obiskala odprte trgovine, seveda najprej sva stopila v trgovino z opremo za počitniška vozila Centro vacanze na Škofijah, odprto tudi ob sobotah popoldan do 19:00 ure. Ker se je Vesna precej dolgočasila, sem v par minutah zmetal v košaro kar rabim in se z AD-jem zapeljal v bližnji trgovski center, kjer je seveda z AD-jem možno parkirati le tako da se držiš smeri Osp in v krožišču za COOP-om zaviješ levo in parkiraš ob visoki škarpi.
Še pred poldne sva se vrnila v koper na Karavan plac in osedlala kolesa. Najprej sva se utrujala ob dolgi obalni cesti med Koprom in Izolo, kjer so najbolj nevarni motoristi na sprehajalno kolesarski poti, seveda tisti z registrsko oznako 25 km/h, prehitijo pa te s 60 na uro.
Z zanimanjem sva si ogledala bivše postajališče za avtodome pri Izolski ladjedelnici, kjer se je dalo še lansko zimo v miru prenočit, vendar so ga Izolani ogradili in onemogočili dostop, zdaj pa prostor sameva. Na drugem koncu Izole pri Marini pa je na novo urejeno parkirišče za avtodome, seveda po 15 EUR/24 ur, kar je za ponudbo brez kakršnekoli infrastrukture kar preveč.
Nadaljevala sva po poti zdravja in prijateljstva skozi oba tunela pri Izoli in Portorožu. Pot je v celoti precej prometna, od pešcev, roklarjev, kolesarjev, ki jih je še največ, pa do motoristov.
Na portoroški strani 550 m dolgega tunela Valeta ponavadi pomalicava. Nadaljevala sva mimo Avditorjia desno do Pirana. tartini je bil živahen in poln stojnic.
Tole ne rabi komentarja. Od Pirana nazaj proti Luciji sva spremljala OLDTIMER kolesarsko karavano.
Najin cilj je bila ribja kantina. Večina zsedenih miz je dajala upanje, da bova s ponujeno kulinariko zadovoljna.
Z naročevanjem sicer nisva pretiravala, vseeno pa sva si poleg glavne jedi, lignjev s krompirjem iz pečice, privoščila še fino ribjo juhico. Nazaj grede sva se spet ustavila pri tunelu nad Avditorijem in pa seveda počivala še na skalci pod Izolsko bolnico.
Večerno sonce sva izkoristila za posedanje pred avtodomom, pričakovala pa sva vsaj še kakega somišljenika s hiško na kolesih iz domačih logov. Andrej in Nevenka sta na parkirišče prispela malo pred mrakom in se seveda tako kot mi vsi najprej zapodila v klanec na blatno parkirišče.
Potem sta se le vrnila na spodnji travnik našla primeren prostor ter se nama pridružila ob kozarčku. Dan se je že fino prevesil v temo, ko je na prenočevanje prispel še McLojzek s familijo, seveda s štruco kruha in nekaj kranjskimi klobasami. Skuhati sem jih seveda moral jaz, ker njemu da že ne bo smrdelo po avtodomu.
Od menda 4000 registriranih AD-jev v SLO jih je bilo tu v Kopru okoli 100. Zjutraj sem stzopil po kruh v mesto in ravno takrat je ritensko v luko rinila 207 m dolga turistična križarka.
Ladja ima poleg dveh bazenov še 10 restavracij in barov, deset palub, 6 dvigal, 736 kabin in za 1462 potnikov skrbi 600 glava posadka.

Hitrost 19 vozlov pa pomeni, da se 207 metrov dolga in 28 m visoka gmota premika po morju 35,19 km/uro.

Bruto teža? 40.876 TON

Z Boštjanom, ki je pritekel za menoj v pristanišče sva obiskala še lokalček, kjer kuhajo za Koper značilen napitek... Po zajtrku sva se na sprehod do luke odpravila še z Vesno, medtem ko je Boštjan vseeno obiskal sejem Bonaca, čeprav se mu ni najbolj dalo.
Vodnjak sredi Kopra. McLojzek, kot bi ga voda prinesla..
V Koper je nekaj kasneje priplul še ogromen trajekt... ... seveda poln novih vozili z dalnjega vzhoda.
Čas je za odhod in odpravimo se kam drugam kot proti Trstu. Parkiramo v bližini Tržaškega TORRI D' EUROPA.

Punce so navalile po trgovinah,

Boštjan je komaj znesel ven vse vrečke polne čevljev.
Oglasili smo se še na obveznem pirčku pri samopostrežni in... ... odkorakali novim borbam naproti.
Zaključili smo v Portusu na Uncu. Eni smo navalili na zdravo kmečko kosilo z gobicami, drugi na morske dobrote.